خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

یه خونه جدید

خب الان که دارین این مطلب رو میخونین من ۲۲ روز هست که خونه دارم

۳۱ مرداد یه جشن عروسی خوب و رویایی داشتیم و بعد از یک هفته هم ماه عسل رفتیم

دلم میخواد وقایع فصل جدید زندگیمو ثبت کنم.البته نه اینجا.تو اینستاگرام یه پیج دیگه زدم و فعلا اونجا مینویسم.البته اگه به برکت قدوم من اینستا فیلتر نشه


+بعدا نوشت:خُب به لطف جاری فضول این پیج رو حذف کردم

امید است که وبلاگ رو پیدا نکنه

نظرات 5 + ارسال نظر
حسن جمعه 29 شهریور 1398 ساعت 00:28 http://khaterat1365.blogfa.com

درود بر شما
همواره شادمان باشید و دلخوش و خرم

ممنون سلامت باشین

فاطمه سه‌شنبه 9 مهر 1398 ساعت 11:25

همشون رو بلاک کن

آره فکر خوبیه

sadaf یکشنبه 12 آبان 1398 ساعت 22:38 http://www.smrt.blogfa.com

وب زیبایی داری
تبادل لینک؟

بیمه عمر جمعه 31 مرداد 1399 ساعت 16:26

کوثر جان عاشقتم
یعنی این جاری باید سپرد به دریا
بلکه اون به راه راست هدایتش کنه
بعد مدتها اومدم وبلاگت
فکر نمیکردم دوباره برگردی و اینجا شروع به نوشتن کنی

والا
آره خودمم گاهی میام و یه چند خطی مینویسم

اون روی سگ من نوستالژیک چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 15:11 http://liveme22.blogfa.com/

سلام عزیزم خوبی؟
چقد دلم برات تنگ شده بود
اینجا هنوز فعالی؟ یا جای دیگه مینویسی؟
بهت تبریک میگم عروس شدی من چقد بی خبر بودم
ولی برات کلی ارزوی خوشبختی میکنم عزیزکم.

خدای من ببین کی اینجاست
نوستال جان سلااااام
شوکه شدم کامنتتو دیدم
خوبم خدا رو شکر تو چطوری؟چه میکنی دختر؟؟؟
اینجا خیلی کم مینویسم.بیشتر تو پیج اینستاگرامم هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد