خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

پسر عمو

امشب پسر عمو اومد خونمون و من یهو دلم خواست بنویسم.حالا چه ربطی داره؟نمیدونم

پسر عمو عازم سربازیه و از شهرستان دیگه اومده شهر ما که به مشهد نزدیک تریم 

 همون پسر عمویی  که از دست شیطنت هاش گریه میکردم

همون پسر عمویی که سر پیدا کردن قورباغه واسه زیست اول دبیرستان مجبور شدم کلی تو دشت و کوه به پشتم ببندمش :|

همون پسر عمویی که از دستش کیف و وسایلمو قایم میکردم

همون پسر عمویی که اون شوت تاریخی رو زد پشت زانوی چپم و من همچنان از اون زانو علیلم

همون پسر عمویی که به خاطر کاراش خیلی ازم کتک خورده

همون پسر عمویی که  آخر تعطیلات عید  پیک نوروزیشو میاورد براش حل کنم ولی من معلم بازی درمیاوردم

همون پسر عمویی که اون سال سیزده بدر  با هم رفتیم موتور سواری

همون پسر عمویی که... (بقیش خانوادگی و فامیلیه نمیشه گفت) 

پسر عمو همه این سالها داشت بزرگ میشد و حالا اون بچه تخس شیطون داره میره سربازی .ولی من انگار هنوز کوچیک موندم

یکم احساسات عجیب دارم.فکر کنم حواسم نبوده و زیادی بزرگ شدم.

نظرات 12 + ارسال نظر
واگویه پنج‌شنبه 14 تیر 1397 ساعت 16:45

سلامت بره و خدمتش با خوشی به پایان برسونه

oghab یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 12:02

بنده خدا اومده حلال بودی بطله دیگه
در صورتی که اون باید تو رو حلال میکرده با این همه اذیت کردنت
در ضمن توی این پست مشخصه که چقدر پیر شدی
شانس آوردی واقعا توی این سن این بنده خدا تو رو خواسته
در ضمن منو حلال کن ،منم دارم میرم سربازی

زهرا سه‌شنبه 19 تیر 1397 ساعت 21:43 http://mohandesimakoos.blogfa.com/

سلام

سلام

اپیزود پنج‌شنبه 28 تیر 1397 ساعت 12:43 http://www.episode2550.blogfa.com

چه زود همه چی میگذره

کاش خوب بگذره زود گذشتن مهم نیست

خانم توت فرنگی جمعه 5 مرداد 1397 ساعت 13:45 http://gandom1370.blogsky.com/

سلووم چطوری؟ نیستی؟ اصلا دلم تنگ شده بسی

تنبل شدی رفت

سلام.کم تر میام

[ بدون نام ] شنبه 6 مرداد 1397 ساعت 01:14

سلام
دنبال ردی از من و آسمان "هیچکس" هستم میخواستم بدونم اینجا نشونه ای نمونده ؟
ممنون میشم جواب بدین

نه خبری ندارم

A$em00ni پنج‌شنبه 18 مرداد 1397 ساعت 13:39 http://fromsky1995.blogfa.com/

سلاااااااام

خوشحالم همچنان فعالی

منم دوباره شروع کردم

خوبه

oghab دوشنبه 29 مرداد 1397 ساعت 18:17

سلام
خوبی آبجی کوثر؟
آقاتون خوبه؟
منم دارم عین پسر عمه ات میرم خدمت
من شما رو خیلی اذیت کردم ما رو حلال کن
خدانگهدار آبجی

واقعا خیلی منو اذیت کردی.خدا هدایتت کنه
برو به سلامت

یه دختر چهارشنبه 31 مرداد 1397 ساعت 15:09 http://khanoomkoochooloo.blogfa.com

سلام
خوبی؟
منو یادته؟
خوش میگذره

سلام.ممنون
راستش نه

شاگرد دوم دبیرستان خانم بزرگمهر چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 17:44

سلاااام
خانم بزرگمهر از خیلی سال پیش من ایمیل شما حفظم بود و گهگاهی به وبلاگتون سر میزدم اما بار اوله کامنت میزارم

سلام
بزرگوار اگه منظورتون از بزرگمهر فامیلیه منه باید بگم من بزرگمهر نیستم

شاگرد دوم دبیرستان خانم بزرگمهر چهارشنبه 18 مهر 1397 ساعت 11:18

سلام
من عذرخواهی میکنم فکر میکردم خانم بزرگمهر باشید
خیلی سال پیش ایمیلشون رو پای تخته نوشتن و گفتن میتونیم وارد وبلاگشون بشیم منم از طریق همون ایمیل که سرچ میکنم تو گوگل وارد میشم

خواهش میکنم

مقصود مفاخری یکشنبه 18 اسفند 1398 ساعت 19:45

حتما تو بخش خانوادگی عاشقت شده تو هم زدی لهش کردی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد