خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

خونه خووووبه خونه

بالاخره بعد از 17-18 روز به خونه برگشتم

آخ که چقدر این شهرو دوست دارم

به نظرم کمتر شهری مثل اینجاست.کوچیک تمیز خوش آب و هوا


 میریم که کلی کار عقب مونده رو انجام بدیم

و مدرسه که دلم واسش تنگ شده

و تصمیمات جدید واسه تغییر مدرسه

تعطیلاته :)

با آرش  و جنیفر لوپز و شهرام شکوهی و انریکه میریم تهرون (شکلک لبخند گنده)


کامنتا فعلا تایید نمیشه

جیــــــــــــــــــــــغ

من یکی که از جیغ زدن بچه ها خیلی بدم میادangry smiley

حالا دخترا جیغ بزنن یه چیزی.وقتی پسرا جیغ میزنن دیگه خیلی فاجعه میشه

البته بیشتر عربده میزنن تا جیغbig smile2 smiley

تو کلاس چهارم بودم یهو یکی از بچه ها جیغ زد

دوستش زارتی زد پشت سرش و گفت چرا مثل دخترای در حال زایمان جیغ میزنی؟ پونصد و خورده ای شکلک

من مثل همیشه:

 

عید همه مبارک

وقتی که با مدیر سوار پیکان وانت بری تو شهر دور دور