خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

تف به این شانس

بعد از چند روزی که به خاطر سرماخوردگی حالم خوب نبود

پاشدم یکم کارامو انجام بدمcleaning smiley

ولی چون خواهری خواب بود و منم کارام سر و صدا دار بود filmaktionyellow2.gifو از طرفی حوصلمم سر رفته بود ...bored smiley

گفتم یکم به قیافم برسمclown smiley

این شد که آینه دست گرفتم و با انواع مداد و رنگای آرایشی افتادم به جون صورتم

یه چشم رو با رنگای تند و متالیک آرایش کردم و یکی رو با رنگای تیره و کلاسیک

با رژ گونه های متفاوت و رژ لبی تند

که یهو در زدن

رفتم از آیفون نگاه کردم معلوم نبود کیه.به خیال اینکه مامانمه درو  باز کردمdont no smiley

خودمم رفتم پشت پنجره ببینم کیه

یه خانوم بود.اما از اونجایی که عینک نزده بودم اصلا تشخیص ندادم مامانمه یا یکی دیگهbig smile2 smiley

(بدون عینک تقریبا کورم)black eye1 smiley

دیدم یه چیزایی میگه.بازم به خیال اینکه مامانمه رفتم جلوی در

ولی فکر میکنین کی بود؟؟؟؟؟dread smiley

خواستگار :|

هی به من نگاه میکرد و ریز ریز میخندید و سوال میپرسید

منم هی با خجالت میگفتم با مامانم باید صحبت کنین

بعدشم رفتbye smiley

لگد به بخت که میگن همینه


قالب کار خودمه.چطوره؟


ثابت

دو بارگزیده شدن  از یه سوراخ بلانسبت جمع حماقته محضه

من که بعیده برگردم بلاگفا

اینجا وب جدید و دائمی من

خوش اومدین


قالب خوب بلاگ اسکای هر کی سراغ داره معرفی کنه لطفا


رمز همونه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.