خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

مقاومتِ در هم شکسته فروریخته له شده

قبل از مرحله دوم و آخر فیلترینگ تلگرام من و تنی چند از دختران فامیل تصمیم گرفتیم همزمان اکانت تلگرام رو حذف و به پیام رسان های ایرانی کوچ کنیم.

برای این کار دلیل های محکمی هم داشتیم که هنوز پاشون وایستادیم

همین کارو هم کردیم و گروه فامیلی رو هم منتقل کردیم و یکی یکی اکانت ها حذف شد.فقط من هنوز حذف نکرده بودم چون گروه ها و کانال های زیادی داشتم و منتظر لینک پیام رسان داخلی بودم که .... تلگرام برای همیشه فیلتر شد 

چون نمیخواستم برگردم نه فیلتر شکن نصب کردم نه طلایی و فلانگرام و اینا.حتی نتونستم دیلیت اکانت کنم

خب اولش سخت بود.انگشتم خود به خود میرفت روی اون آیکن آبی خوشگل ولی توش خبری نبود

۹۰ درصد کانال هایی که لینک داده بودن هم توی پیام رسان های دیگه فعالیت نداشتن 

ما هم با سروش و ایتا و آی گپ و چت روبیکا شروع کردیم.ولی به مرور متوجه شدیم کار کردن با کدوم راحت تره و بقیه حذف شدن

خب روزهای اول تعداد خییییلی زیادی رفتن سروش ولی در نهایت حذف کردن و فقط اسمی ازشون موند و ارتباطات ما هم محدودتر شد

(سروش اول سرعت افتضاح و امکانات کم داشت.پیام ها هم گاها با به هم ریختگی به دستت میرسید.الان بهتر شده.ایتا رو شخصا خیلی راضیم و داره خوب پیشرفت میکنه.مثل تلگرام که از اول عالی نبود و کم کم بهتر شد)

کم کم دردسرهای این محدودیت ها هم شروع شد.

 فلان عکس رو میفرستم برات... تلگرام ندارم

منو ببر تو گروه.... تلگرام ندارم

متن نمایشنامه بفرست.... تلگرام ندارم 

گروه بزن واسه بچه های کلاس.... تلگرام ندارم 

آهنگ تمرین ها رو بفرست.... تلگرام ندارم 

نمونه کار بفرست.... تلگرام ندارم 

کی.... تلگرام ندارم 

کجا.... تلگرام ندارم 

خب واسه من که خیلی خیلی هم به ارسال و دریافت فایل ها نیاز داشتم سخت تر هم بود

رو آوردم به ایمیل و سروش رو معرفی میکردم یا حضوری متن و نمونه و آهنگ میبردم واسه طرف :|

ولی خب در خوشبینانه ترین  حالت یه نصیحت میکردن که داری خلاف جهت آب شنا میکنی و تنهایی فایده نداره.

هر روز هم یه عده بودن که میگفتن تلگرام نصب کن تلگرام نصب کن و هر دفعه یه کاری پیش میومد که فقط با تلگرام راه میفتاد و بیشتر منو دو دل میکرد.

کم کم غر زدن های همسر جان هم شروع شد

و این مقاومت یک تنه با درخواست ارسال رزومه کاری برای شخصی فقط با تلگرام  داره میره که فرو بریزه :(


نظرات 28 + ارسال نظر
حسن پنج‌شنبه 8 شهریور 1397 ساعت 16:44 http://khaterat1365.blogfa.com/

بله
وقتی برای بار اول وقتی فیلتر شد فیلتر شکن نصب نکردم و کلا همه چیزو رها کردم
تا اینکه مانند شما جهت ارسال رزومه گیر کردم و فیلتر شکن نصبیدم
اما بعد از اون پاک کردم
داخلی ها رو با ایتا شروع کردم
جالب نبود
رفتم سراغ سروش
البته همزمان تلگرام طلایی هم دارم اما از سروش اصلا و به هیچ وجه بین مخاطبین من استقبالی نشد حتی یه پیام هم نیومد که من دلم خوش باشه :|
همه بهم میگن چرا تلگرام طلایی داری؟ زیر نظر وزارت اطلاعات هست و از این جور حرفا
بهشون گفتم مگه میخوام فعالیت سیاسی کنم که بخوام بترسم؟

عجب از این جماعت که از اطلاع پیدا کردن اطلاعات کشور از محتوای چت های خانوادگی و حرف های مزخرف (بلا نسبت شما) میترسن اما از رسد شدن علایق و سلایق و کلی از ریز کاری های زندگی ایرانی ها توسط نرم افزار های خارجی نمیترسن

Mr hashaft یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 01:05 http://hashaft.blogfa.com

فیلترینگ تلگرام یه شکست برای اونایی بود که این کارو کردن و به نظرم یه آسیب بزرگ فرهنگی بود.
درسته معایبی داشت اما اینکه الآن توو گوشی هر بچه ای هم فیلترشکن وجود داره خودش یه مشکله بزرگه
و این ینی باز شدن تمامی سایتها برای یه نوجون و جوون با یه ذهن کنجکاو...

موافقم
ولی عجیبه که هم اونا اصرار به فیلتر تلگرام داشتن و هم مردم اصرار به استفاده از تلگرام

معلم یکشنبه 11 شهریور 1397 ساعت 16:03

تلگرام نصب کن...
چی ؟؟
تلگرام نصب کن؟؟
کجا؟؟
تلگرام نصب کن..
چرا ؟؟
تلگرام نصب کن

شبنم دوشنبه 12 شهریور 1397 ساعت 16:47 http://zanghe-ensha.blogsky.com

لینک کنی خوشحال میشم

سارا یکشنبه 18 شهریور 1397 ساعت 10:39 http://brightred.blogfa.com/

شما معلم هستید؟
چه مقطعی؟
چطور میشه منم معلم بشم؟

بله.ابتدایی.البته سه ساله که معاون هستم

سارا شنبه 31 شهریور 1397 ساعت 10:40 http://brightred.blogfa.com/

سلام
میشه اطلاعات بیشتری در مورد دانشگاه فرهنگیان بدی؟
من لیسانس ادبیات دارم
چطور باید اقدام کنم؟

من اطلاعات زیادی ندارم دوست عزیز.ولی با داشتن مدرک لیسانس فکر نکنم دیگه شرایط سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان رو داشته باشین

سلام همکار جان
میتونی یه سر بیای وبلاگ من حداقل یکی پست هامو بخونی و فی سبیل الله نظرت رو به عنوان یه معلم بگی؟
پیشاپیش از کمک و نظر و پیشنهادات شما ممنووووووووونم

اومدممممم

سارا سه‌شنبه 3 مهر 1397 ساعت 12:45 http://brightred.blogfa.com/

دلیلت برای نصب پیامرسان فارسی چه بود؟

پیام رسان ایرانی!
چون ایرانیه

خانم توت فرنگی چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 11:20 http://boghzeehsas.blogsky.com/

سلووم کجایی؟

سلام.تو اتاقم

- چهارشنبه 11 مهر 1397 ساعت 21:12

شما کانون هستید بقیه کار می کنن و میرن ولی شما نمیرید بین کسانی که روی کروموزوم 22 اختلال مانیک دارن و ماسونیک ها و شیطان پرست های ساحر ارتباط برقرار کردین و برای داعش نیرو جمع کردین من یکی از مانیک هایی هستم که شما تا مرز جنون رسوندینش ولی بعد از 11 سال لطف خدا شامل حالم شد و با زنی گرم و بخشنده مثل خورشید ازدواج کردم و نجات پیدا کردم من ی مانیک معمولی نیستم من ی مانیک با اعتقادات قود هستم و به زودی شما رو در همه ی زمینه ها شکست میدم

یا خدا

لی هی می یکشنبه 15 مهر 1397 ساعت 07:53 http://love-to-teacher.blogfa.com

اگه معلم دبستان نیستی امکانش هست عشق کسی باشی
خیلی مهمه این موضوع
مواظب شاگردات باش

اتفاقا تو دبستان فعالیت میکنم

- شنبه 21 مهر 1397 ساعت 00:23

قبلا دستور صادر قرموده بودید که با این که پسرم باید برای خودم اسم دختر بذارم و با هویت دخترونه تو فضای مجازی باشم قبلا دستور صادر فرموده بودید که با علامت سه تا قلب به شما علامت بدم تمام روش حرف زدنتونم برام تکرار کردید تا یاد بگیرم ولی فکر کردید غیرتم اجازه میده با قوم یعجوج و معجوجی مثل شما باشم ؟

معلوم هست چی داری میگی؟
من که سر در نمیارم.به گمونم اشتباه گرفتی اخوی

- شنبه 21 مهر 1397 ساعت 18:30

چرا هر وقت سرچ می کنم معلم کوچولو وبلاگ شما لینک اول میاد در حالی که خیلی دیر به دیر آپ می کنید و کامنت های کمی دارید ؟

چون خاص و تکه

بهمن دوشنبه 23 مهر 1397 ساعت 08:23 http://www.life-bahman.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااام
با کلیییییییییییییییییی تاخیر اومدم بازگشایی مدارس رو به شما معلم همیشه کوچولو تبریک بگم و براتون آرزوی سلامتی، موفقیت و سربلندی داشته باشم.
امیدوارم تمام گلهایی که بدست توانای شما معلم عزیز در گلستان فرهنگ و ادب این مرز و بوم پرورش می یابند به درختان تنومندی تبدیل بشوند که دیگران از خیر و برکت آنها بهره ها ببرند.
شرمنده اگر اینقدر دیر تبریک گفتم ولی بهرحال وظیفه ای بود که باید ادا میشد.

سلام
من بعد از ۵ ماه دارم تایید میکنم کامنت شما رو پس شما همچین هم تاخیر نداشتین

متشکرم

یه آشنا! چهارشنبه 9 آبان 1397 ساعت 20:42

سلام چرا اینقدر کم فعالیت می کنید ؟! خانم معلم منتظریم! قلمتون گرم!!!!

سوژه نیست گرفتاری هست

همکار جمعه 18 آبان 1397 ساعت 23:42 http://elmfarhang.mihanblog.com

سلام
مقاومتتون را تحسین می کنم
بنده نیز با تمام مشکلات همچنان ادامه می دهم
اینستا را هم خودم فیلتر کردم قبل از اقدام مسئولین
بنده ای که یه روزی معتاد تلگرام محسوب میشدم الان الحمدلله خیلی وضعیتم بهتر شده

سلام ممنون
البته مقاومت در هم شکسته شد و مجبور شدم مجددا نصب کنم و اکنون معتادم

هنرمند سه‌شنبه 22 آبان 1397 ساعت 07:17 http://www.honar5556.blogfa.com

سلام و درود

درود و سلام

میلاد زینالی شنبه 26 آبان 1397 ساعت 08:52 http://mathdl.mihanblog.com

با سلام
وبلاگ زیبا و پرمحتوائی دارید. خواهان تبادل لینک با این وبلاگ زیبا هستم در صورت تمایل ما رو لینک کنید و اطلاع بدید تا لینک بشید ممنون

لیمو شنبه 17 آذر 1397 ساعت 00:09 http://www.spring7468.blogfa.com

فقط کامنتای این یارو که مانیک هست

جدیدا یه سری کامنت های این مدلی دارم

oghab جمعه 30 آذر 1397 ساعت 10:52

سلام
خوبین؟
یلداتون مبارک آبجی کوثر

بهزادی یکشنبه 2 دی 1397 ساعت 19:48 http://saverzbehzadi53.blogfa.com

Salam

علیک سلام

- جمعه 28 دی 1397 ساعت 00:19 http://fourorfive.blogsky.com/

اینجا بنویس

حنا پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 22:05 http://Hana1376.blogfa.com

ولی فارغ از تمام این بحثا اگه فهمیدید این شخصی که - هستند داستانشون چیه بگید

اگه کسی فهمید منم در جریان بذاره

- شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 15:53

طبق تحقیقات من به نظر میرسه اینجا فعالیت فراماسونی شده استاد بزرگ حق داره بترسه و انکار کنه چون میدونه بعد از کاری که با من کرده وقتی سالم موندم می تونم چه چیز هایی رو فاش کنم و جلوی چه فعالیت هایی رو بگیرم

فراماسونی؟فراماسونری؟؟

- سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 13:14

این که فقط زن ها رو بشر حساب کنن بر اساس تفکرات فمنیستی یک چیزه این که از یک پسر بخوان به اسم دختر تو فضای مجازی کار کنه چیز دیگریست

- سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 13:19

از اون جایی که عضو گیری گروهک های فراماسونری به شکل مخفیانه صورت می گیره و من ی فرد کنجکاو بی خبر بودم و موازی با ارتباطی که قبلا اینجا داشتم بلا های زیادی سرم اومد به این جا خیلی بد بین و بد خاطره شدم اگر لطف کنید فقط برای روحیه ی من اسم و آدرس وبلاگتون رو عوض کنید خیلی ممنون می شم

نمیفهمم چی میگی ولی قصد ندارم چیزی از وبلاگمو عوض کنم

به سمت خدا یکشنبه 14 بهمن 1397 ساعت 21:10 http://samtekhoda41.blogfa.com/

سلام به سمت خدا سر بزنید.

با تشکر

خمارمستی پنج‌شنبه 8 فروردین 1398 ساعت 19:03

کامنت‌های این خط تیره چقدر شبیه دوربین مخفیه

خدایی کلی کیفور شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد