خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

بدرود ای بلاگ اسکای

همه ما از بلاگفاییم و به بلاگفا برمیگردیم

حتی بعد زلزله هم آدم دلش میخواد بره رو ویرونه های خونه قبلیش دوباره خونه بسازه

نمیدونم شایدم نره.یه چرتی گفتم دیگه

تازه میخواستم یه پست اندر معایب و مزیت های بلاگ اسکای بنویسم که توفیق نشد

ولی سرویس وبلاگ نویسی جالبی بود.هر چی تو به روز شده هاش گشتم یه وب چرت و پرت نویسی مثل وب خودم نیافتم

یه جورایی شبکه 4 وبلاگاست.مال فرهیخته هاست

ما هم همون بریم بلاگفای درپیت خودمون


بیان آشیونه نیمه ویرون من خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

نظرات 9 + ارسال نظر
oghab جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:08

خدا لعنتت کنه شیرازی
تمام اطلاعاتم از بین رفت

تو اینجا هم اومدی اون بنده خدا رو نفرین کنی؟

دهه شصتی جمعه 5 تیر 1394 ساعت 16:56

اینجا کجاست؟
همه در اسکاری می نوشتن و ما خبر نداشتیم؟

سلام
همش تخصیر خودته
گفدی حوصله نداری، رفتی و پشت سرت بلاگفا هم قط شد!

من میخوام از کلیه پستهام پشتیبان بگیرم بعد آپ کنم

اینجا بلاگ اسکای هست نه اسکاری

سلام
چمی دونستم چرخ فلک قراره مطابق حال من بگرده؟

بیا وب بلاگفام بابا باز اونجا فعالم

معلم کوچولو شنبه 6 تیر 1394 ساعت 01:32

سلااااام

من اومدم،.. امتحانا تموم شد
هوراااا!!

اخه چرا رفتین..،
مدیرت وبلاگ بلاگفای منم باز میشه،..اما قاطی داره
نظراتم باز نمیشه


ابجی؟
اینستاگرام دارید؟


اینجا خصوصی مصوصی دارد عایا؟


طاعات و عبادات تون
قبول حق

و خیلی التماس دوعا

سلام
خب به سلامتی.گل که نکاشتی؟

اینستاگرام؟ نه

خصوصی هم نداره.اگه کامنت خصوصی میذاری تهش بگو که تایید نکنم

معلم کوچولو یکشنبه 7 تیر 1394 ساعت 15:03

آبجی کوثر

اخه خانم معلم زبان
فایزه خانم
بودن توی اینستاگرام

گفتم شاید شمام آثار هنری تونو بذارید

تشکر

سلام
جواب دو تا کامنتتو تو این یکی میدم اونو هم تایید نمیکنم

گل کاشتی؟ دو تا؟ خسته نباشی دلاور

نه من اینستاگرام نیستم.آثار هنریمم تو بلاگفاست
چرا اون یکی وبم نمیای؟

معلم کوچولو دوشنبه 8 تیر 1394 ساعت 03:23

سلام





ممنونم.
خواهش می کنم.

اشکالی نداره...همون بهتر.

چشم چشم، اومدم اتفاقا...

فاطیما سه‌شنبه 24 شهریور 1394 ساعت 18:03

سلام دوباره بلاگفا خر شده

منم میام اینجا مینویسم

سلام
خدا کنه اینجا بازی در نیاره
دیگه خسته شدم

فایزه جمعه 3 مهر 1394 ساعت 14:03 http://www.teachtothink.blogfa.com

شبکه چهار خخخخ

والا

j.a یکشنبه 24 آبان 1394 ساعت 19:28 http://daddy-long-legs.blogsky.com/

شما دقیقا اولین کسی هستین که اون چیزی که تو ذهنم بود رو بیان کردین!!!همه مثل شبکن چهار میمونن:دی

دخیخا

موندم...
میخواین برین...میخواین بیاین...
بلاگفا یا بلاگ اسکای....
دیوووووووونه شدماااااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد