خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

بلاگفا :((((

امشب یکی از دوستای نتی اس داد که بدو برو نت بلاگفا درست شدهcheerleader 2 smiley

آقا ما هم خوشحاااااال.با گوشی سریع رفتمbunny smiley

ولی چه درست شدنی! اصلا حالم گرفته شد

پست میذاری ثبت میشه ولی نشون داده نمیشهcomputer losy smiley

کامنتای تایید نشده مال یک سال و نیم پیشه

کامنت دونی هم باز نمیشهbored smiley

اخرین نوشته های توی مدیریت هم مال همون یک سال و نیم پیشه (اسفند 92)ولی رو صفحه وبلاگ مال اردیبهشت 94dont no smiley




نظرات 18 + ارسال نظر
مهندس جنین سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 00:47 http://jenin.blogsky.com

چه خوب که اومدین همسایه ما شدین تو بلاگ اسکای.

ای وای یه بلاگ اسکایی
تا حالا یه بلاگ اسکایی واسم کامنت نذاشته بود
ذوق کردم

fateme سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 01:01 http://2266.persianblog.ir/

خدا صبرتون بده .... غم آخرتون باشه ... فک کنم مرده دیگه

فاااااطمه

oghab سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 04:01

سلام
بازم خوشا بحالت که مدیریت باز میشه
برای من که باز نمیشه
وبلاگ من که پارسال همین موقع بازش کردم
حدس میزنم مهندس علی رضا خان شیرازی فضول و به حساب خودش نوآور و.... توی این مدتی که بلگفا قطع بوده هیچ غلطی نکرده و کاری که کانادایی ها به این قول دادن رو انجام ندادن
و این به خاطر آبروی رفته خودش و کسب رضایت مخاطبین شاکی خود نخسه پشتیبانی که گفته رو فعال کرده
از اون جایی که شما میگین که اطلاعات و پست ها مربوط به یکسال و نیم پیش هست و خود شیرازی هم گفته که ما نخسه پشتیبان داریم ولی مال یک سال قبل هست پس حتما همون نخسه پشتیبان که گفته هست و این نخسه در حال حاضر به هیچ درد نمیخوره

ولی من یک راهکار خوب دارم که میتونی از این نخسه پشتیبان استفاده نهایت رو بکنی

آره خودمم همین حدسو زدم.واسه همین وبلاگایی که مال قبل اون تاریخ بودن انگار که اصلا وجود نداشتن

حالا بوگو راهکارتو

دریا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 09:23 http://history1400.blog.ir

سلام خوبه شما به تعدادی آرشیو دسترسی دارید من که وقتی وارد میشم میگه نام کاربری موجود نیست

سلام
دریا جان احتمالا وب شما هم از این قدیمیا نبوده

ته دیگ سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:25 http://tahdig-banoo94.mihanblog.com

سلاااام نگارین عزیززززززززم
خخخخ من اینجا کوفتم نمیدم دلتونو خوش نکنین زیر بار تحریم کمرم شکسته
آری خودمم

سلام عزیزم
خوشحالم که تو هم یافت شدی

ته دیگ سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 12:31

مگه اصن مدیریت تورو باز کرد؟
من ک هرچی می زدم می گفت وبلاگی با این نام کاربری وجود ندارد
اوووو پَ ب خاطر اینکه وب ِتو باز کرد باید شیرینی بددددددی
حالا شیرینی نمی خواد ی شام رو هم بدی کافیه
امشب افطار همه خونه ی کوثر اینا شام میدن
صنف گشنگان بلاگفا(وب ک داریم اونجا)

ها دیگه
وبت اون موقع اصلا نبوده
برو با من میخوام ختم وبمو بگیرم تو شام و شیرینی میخوای؟

oghab سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 22:11 http://oghab-she.blogsky.com/

قابل توجه کاربران بلگفا
عزیزانی که بعد از اسفند 92 در بلگفا وب باز کردن در حال حاضر نمیتوانند وارد قسمت مدیریت وبشون بشن
برای اطلاعات بیشتر تشریف بیارین وب خودم اونجا نوشتم

خب اینو که خودم فهمیدم

oghab سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 22:14

رفتی یا هستی؟؟؟

اومدم بابا

دریا سه‌شنبه 2 تیر 1394 ساعت 23:15 http://history1400.blog.ir

محیط بلاگ به نظرم برای وبلاگ نویسی بهتره از بلاگ اسکای هست.
وبلاگ من از شهریور 92 بود که الان باز نمیشه یه وبلاگ از تیر 91 دارم که باز شد. ولی فایده ای نداره

نه باو تو بلاگ نمیشه واسه قسمت نظراتش شکلک گذاشت

آخه آدم نوشته ها و کامنتای قدیمی رو میخواد چیکار؟

مهسا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 04:06 http://99055.mihanblog.com

الهیییییییی غم اخرتون باشه

ما میهن بلاگی ها رو تو غم خودتون شریک بدونین

ممنون از ابراز همدردیتون

دریا چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:02 http://history1400.blog.ir

اتفاقا من آرشیو رو می خوام خاطراتم هست و کامنتها هم یادگاری دوستانم. اینها برام خیلی مهمه
امکانات بلاگ بیشتر از دیگر سایتها هست آمارگیر پیشرفته داره بعلاوه وبلاگهای به روز شده دوستان رو از بخش مدیریت میشه دنبال کرد و ...

آرشیو کامل نیست خب.کامنتا هم که تو وب باز نمیشه

حالا فعلا که اینجام

ته دیگ چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 12:35

بلاگفا باید درس شه من کلی نقشه دارم
ن تولدمو گرفتم ن کادو های تولدمو اونجا عکسا گذاشتم تازه کلی عکس دیگه هم گرفتم

آره باید درست بشه.با ید

oghab چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 14:11

تو هی میری هی میای
به این وبت اصلا علاقه ای نداری ها
مگه تابستون هم میری سر کار؟؟؟

آره دیگه میرم میام
نه با اینجا اخت نیستم
سر کار نمیرم ولی کار برای انجام دادن دارم

oghab چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 14:55

غصه نخور
اگه فرضیات من صدق کنه اینجا عالی میشه

مسئله اینه که من میخوام تو همون بلاگفا فعالیت کنم

oghab پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 04:34

بلگفا فعلا تو کما هست
پزشک ها هم تشخیصشون این که احتمال برگشت به زندگیش 1% هست و 99% تشخیص میدن که با شرایطی که الان داره برنمیگرده مگر اینکه اعلام حیاتی در وجودش ظاهر شود و بسیار بهبود یابد
ولی اگه بتوان در همین شرایط ناامیدی ازش سوء استفاده کرد نتیجه خوبی حاصل می شود
منظورم از سوءاستفاده اون سوء استفاده ای که تو ذهن منحرف شما میباشد نیستش
بلگفا و بلاگ اسکای فرقی نمیکنه شاید یک کمی آدم هاش غریبه باشن و بهم دیگه سر نزنن ( البته دور از جون خودم و سایر دوستان بلاگ اسکای شما) اما هدف شما این که دوستان بلگفایت رو پیدا کنی و باهاشون حرف بزنی و...
حالا اینجا و اونجا مهم نیست

خب الان که دارم کامنتتو جواب میدم بلاگفا هم درست شده

دریا پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 08:37 http://history1400.blog.ir

سلام
میشه تو بلاگفا پست بذاری و به روز بشی تو صفحه نمایش داده میشه ولی بخش کامنتها هنوز غیر فعاله.

سلام
آره الان دیدم
ولی نوشته های این یه سال اخرم نیست

ته دیگ پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 15:39

بلاگفا درس شد تتتتتتتتتتتبریک

هورا

دقیقا حال الان منه....
یکی به داد ما برسه هااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد