خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

آخ دماغم

دیروز خیر سرم داشتم به مامانم تو مرتب کردن کمد ها کمک میکردم668520_viannen_24.gif

مامان اومد یه چیزو بذاره طبقه بالا.منم گفتم از زیرش بگیرم که سبک تر بشه

یهو آرنج مامان محــــکم خورد تو بینی من311220_wacko3.gif

یه قطره خون هم نیومد ولی تا فکرشو بکنین درد داشت396320_shout.gif

هنوزم درد میکنه.یکم ورم هم داره98317_216.gif

آرنج مامانم که تا چند ساعت درد داشت دیگه دماغ ظریف و خوشگل من که جای خود داره80576_92.gif

دماغ زیبایم به فنا رفت382417_teef.gif

نظرات 13 + ارسال نظر
فاطیما دوشنبه 11 خرداد 1394 ساعت 18:43

سلوووم

عاقا تو اصلا کمک نکن

میگم نجس بینیت خوفه ها یه قطره خونم نیومد خخخخ نه؟

سلام
ها والا نباید دست به سیاه و سفید بزنم اصلا
خخخخ

چرا آدرس نمیذاری؟

ریحانه سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 00:02 http://ourmemoryofschool.mihanblog.com/

به تلاشت ادامه بده تو میتونی

فعلا که در تلاشیم

مضراب سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 12:01

طوری نی عوضش سایزش اندازه مماخ من می شه :))

خخخخخخ خوب بود.خوشحال شدم

معلم کوچولو سه‌شنبه 12 خرداد 1394 ساعت 12:02

چه پسر خوبی

دریا پنج‌شنبه 14 خرداد 1394 ساعت 10:14 http://history1400.blog.ir/

سلام خوبی؟
خوب شد پیدات کردم. من تو بلاگ می نویسم بهم سر بزنی خوشحال میشم

به به یکی دیگه از دوستآن پیدا شد
میام پیشت

دریا- معلم تاریخ جمعه 15 خرداد 1394 ساعت 10:16 http://history1400.blog.ir/

الان دماغت چاقه

خخخخخ آره چاق شده

ستاره شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 01:01

کاملا درکت میکنم که چی کشیدی
حالا من چندی پیش دقیقا تو ایام عید بود نشسته بودم داشتم با گوشیم ور میرفتم بعد همسرم صدام کرد کارم داشت پا شدم برم کنج دیوارو ندیدم یهو سرمو برگردوندم که گوشی و بزارم رو مبل و برم بادماغ محکم رفتم توش
یعنی تا دو هفته بینیم درد میکرد همون شبم ورم کرد قرمز شد حتی پوست روش رفت زخم شد ..
اوضاع من خراب تر بود خخخخخ یعنی من فکر کردم شکست

آخ آخ
کلا ضربه به دماغ خیلی دردناکه و ترس شکسته شدن بینی و زشت شدن بیشترش میکنه

ستاره شنبه 16 خرداد 1394 ساعت 01:03

کاملا درکت میکنم که چی کشیدی
حالا من چندی پیش دقیقا تو ایام عید بود نشسته بودم داشتم با گوشیم ور میرفتم بعد همسرم صدام کرد کارم داشت پا شدم برم کنج دیوارو ندیدم یهو سرمو برگردوندم که گوشی و بزارم رو مبل و برم بادماغ محکم رفتم توش
یعنی تا دو هفته بینیم درد میکرد همون شبم ورم کرد قرمز شد حتی پوست روش رفت زخم شد ..
اوضاع من خراب تر بود خخخخخ یعنی من فکر کردم شکست

میبینی کامنتای من کمه دوتا دوتا کامنت میذاری خواهر؟

navide دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 10:14 http://onepicture.mihanblog.com/#

...........@@@
............@@@@@@@@@
...............@@@@@@@@@
....................................@@
....................@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
....................@@@
......................@@
..................................................
@@@...............................@@@
@@@................................@@@
@@@@@@@@@@@@@@@@@
...@@@@@@@@@@@@@@

..................@@...@@
..................@@...@@
......................@@
......................@@
............................
...............@@@@
.............@@.......@
................@@@@@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
............................@@
..............................@

سلام خوشحال میشم منم تو جمع صمیمیتون راه بدین...ولی کاش تو میهن بلاگ وبلاگتونو درست میکردین...خواستین به منم سر بزنید

fateme دوشنبه 18 خرداد 1394 ساعت 21:58 http://2266.persianblog.ir/

خوبه دیگه بهونم پیدا رف :D

اصلنشم من از اول دماغ زیبا بودم

oghab شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 13:58 http://oghab-she.blogsky.com/

الان فکر کنم که خوبه شده

ح3ین شنبه 4 مهر 1394 ساعت 20:44 http://nooreakhar.blogfa.com/

میگم عجب مماغی بوووووووووووودااااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد