خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون
خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات معلم کــوچــولــو (✿◠‿◠)

خاطرات بامزه یک معلم شیطون

سلام

خدا میدونه چقدر از اینکه وبلاگمو از دست دادم ناراحتم

البته هنوز مشخص نیست که دیگه بلاگفا درست میشه و اطلاعاتمون از دست میره یا نه؟ ولی زیاد خوش بین نیستم

حالا موندم چطوری بچه ها رو پیدا کنم

تف به این شانس .تف تف

72519_sharky.gif

حس میکنم غریبم اینجا

نظرات 23 + ارسال نظر
محمد جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 00:39 http://www.alizadearbatan.ir/

سلام
چقدر خوبه مارو تو قلبتون سیو کردین که همیشه یادتون هستیم
خب این از ابراز محبت
بعدشم نگران نباشید ان شالله بلاگفا خوب می شه و اطلاعاتن بر می گرده
من از هیچ چیز اینکه بلاگفا به فنا رفت ناراحت نشدم مگر اینکه همکاران بسیاری وبلاگشون رو دنبال می کردم که به مشکل برخوردن ناراحتم کرد

سلاااام
بابا سرعت عمل
تو قلب ما سیو نبودی از تو لینک دونی وب قبلیم پیدا کردم شما رو
امیدوارم برگردم به همون وبلاگ خودم.اینجا رو بلد نیستم اصلا
من نه تنها اون وبم که بقیه وبام هم همه بلاگفایی بودن و این یعنی فاجعه واسه من
خوشحال شدم اومدین

محمد جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:24 http://www.alizadearbatan.ir/

ما اینیــــــــــــــــــــم دیگه
حالا نمی شود ضایمون نکنی
نگران نباش
به زودی ان شالله درست می شه

آها آره خب شما الکی مثلا سیو بودی تو قلب ما
ان شاالله درست بشه از این آوارگی در بیام

✿ مینا ✿ جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 01:38 http://4jafangbahal.mihanblog.com

آخی...
انقد ناراحت نباشین...
ایشالا که درست میشه!
آدرس وب قبلیتونو اینجا نمیذارین ؟؟

امیدوارم
مگه نداریش مینا جان؟

مهسا جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 14:30 http://99055.mihanblo.com

سلاااااام خوبین؟

بلاگفا موقتی خرابه درست میشه

اشکالی نداره نگران نباش خانوم معلم جون
.... .
برا پیدا کردن بچه ها هم ادرسه وبه قبلیتو بزن و برو تو لینکا
فقط بلاگفاییا نمیتونی بهشون اطلاع بدی اخه نظر گذاشتنم
تو بلاگفا خرابه

سلام مهسا جان.تو خوبی؟
آره خدا کنه
خب شما رو همین جوری پیدا کردم دیگه

ریحانه جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 14:58 http://ourmemoryofschool.mihanblog.com/

ای بابا
حالا بازم بررسی میکردی شاید درست شه
یه جا برای درخواستاتون نداره؟
والا من با هیچ کدوم از بچه ها ارتباط ندارم
ولی اگه احیانا دیدمشون چشم میگم
راستی چرا میهن بلاگ نزدی؟

فعلا که دستمون به هیچ جا بند نیست
همین بچه ها نیستن سخته.مخصوصا اون صمیمی ترا
چمی دونم.همین جوری اومدم اینجا.اصلا هم بلد نیستم چجوریه.زدم اشتباهی کامنتا رو پاک کردم

fateme جمعه 8 خرداد 1394 ساعت 20:02 http://2266.persianblog.ir/

گفتم چ را هرکار میکنم نمیشه کامنت بذارم ..... هووووففففف ... خداروشکر مورد ازی ور نبوده

سلام ستاره سهیل
باز خوبه تو هستی
آره مشکل از بلاگفا بود

درود بر شما ؛ تسلیت های مرا از هزار کیلومتری باختری خود ، پذیرا باش امیدوارم غم پایانیت باشه و خدا بردباری افزون به شما بده همین که تونستی من رو پیدا بکنی ، خودش کلّی جای سپاسگزاری داره

سلام
ممنون.شما هم تو غم من شریکین دیگه نه؟

خخخخخ ای خودشیفته ها

ستاره شنبه 9 خرداد 1394 ساعت 22:28

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااام عزیزم .. خوبی ؟
اینقدر خوشحال شدم دوباره پیدات کردم
می دونی از کی هی میرم تو وب قبلیت هی میبینم پست جدید نیست نظرات قطع هست باز نمیشه هیچ خبری نیست ..
حالم گرفته بود ...
الان از تو وب مهسا دیدم نظر گذاشتی نوشتی وبت خرابه آدرس جدید گذاشتی وارد وبت شدم ..
والااااااا من فکر کردم عروس شدی دیگه پیدات نیست

سلااااااام ستاره جونم
خوبم تو خوبی خانومی؟
ای بابا چرا هیچکی نفهمیده بلاگفا خراب بوده وگرنه عروس چی کشک چی؟
آقا بگرد بقیه رو هم بیاب جمع شیم دور همی خوش بگذرونیم

fateme یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 02:10 http://2266.persianblog.ir/

خوبه آشنایان دارن میان یواش یواش

تا کامنتام دوباره به 50 تا نرسه راضی نمیشم

ستاره یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 11:37

من متوجه شدم حتما وبت ایراد پیدا کرده
شوخی کردم گفتم حتما عروس شدی

ای بابا
همه در حد شوخی فکر میکنن من عروس شدم

تو هم یه وب بساز ستاره جون

فاطیما یکشنبه 10 خرداد 1394 ساعت 12:17

سلام عسیسم بلاخره پیداتت کردم

دیدی وبمو نابود شد ؟

شاید اینجا وب درست کردم تنها نشیم :

سلام فاطیما جان
آره وب هممون به فنا رفت

چه خوب.آدرستو بذار تا تو وبم بذارم دوستات اگه دیدن پیدات کنن

عزیزم ادرس وب جدیدم

به به مبارکا باشه
خب اسم وب قبلیتو بذار تا بگم تو همونی
عه ادرست که باز نمیشه

oghab شنبه 23 خرداد 1394 ساعت 13:49 http://oghab-she.blogsky.com/

سلام علیکم
یا الله
صاحب خونه هستی یا نه؟؟؟
ما درست اومدیم آیا
خوبی هستین ایشالا

به به سلام شما هم که اومدی
آره باو خودشم

oghab یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 10:11 http://oghab-she.blogsky.com/

کجایی پس

سلام اومدم
وبت هر چی کامنت گذاشتم ثبت نشد.فعلا با گوشی ام بعدا جبران میکنم

oghab یکشنبه 24 خرداد 1394 ساعت 23:52 http://oghab-she.blogsky.com/

خخخخخخ
خاصیت بلاگ اسکای هست دیگه آبجی
باشه هرموقع فرصت کردی بیا
من منتظرم

همین الان فرصت شد

oghab/ خصوصی چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 14:52

نمیدونم یک چیز های به ذهنم رسید
اگه اجرایی بشه که خوبه
همه مخاطبات میان تو همین بلاگ اسکای
فقط خدا کنه امکان تغییر و ویرایش در پست ها در نخسه پشتیبان وجود داشته باشه ؟؟؟؟

من که سر در نیاوردم

oghab / خصوصی چهارشنبه 3 تیر 1394 ساعت 15:00

کجا رفتی؟؟؟
دو خط میخای بخونی یک ساعت طول میکیشه
هر موقع خوندی برام کامنت بذار تا باقیه راه رو بگم

oghab / خصوصی پنج‌شنبه 4 تیر 1394 ساعت 04:48

خوبه داخل کامنت کنار اسمم نوشتم خصوصی بازم نمایشش دادی
این کامنت و دوتا کامنتی که توی این پست تایید کردی خصوصی خواهر جان

خخخخ من به این شیوه آشنایی ندارم

غریبی بد دردیه....
غریبی آی غریبی...
بیخیال.....
بخندین...

[ بدون نام ] چهارشنبه 27 مرداد 1395 ساعت 16:22

سلام خانم معلم هنوز پستاتون توی بلاگفا هست

سلام بله هنو هست
چرا اسم نذاشتین؟

مینا یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 22:33

خخخخخ من دخترم اسمم میناس یادم رفت که اسممو بنویسم به طور اتفاقی با وبتون اشنا شدم خیلی از پستاتون لذت بردم متشکر

ممنون مینا جان نظر لطفته

مینا یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 22:33

مامان منم معلمه

مینا یکشنبه 7 شهریور 1395 ساعت 22:35

خیلیی خوبه که دانش اموزاتون معلم گلی مثل شما رو دارن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد